Kek Angry Bird



Kenal tak karektor kartun ni? Gambar Angry Bird ni bukan setakat print kat baju, beg atau kat barang stationery..ni haa..kek pon ada versi 3G lagi tu.  Nampak canteekk dan menggiurkan para peminat kek dan aising macam saya..jangan perasan..ini bukan hasil keras tangan saya laa..

Foto kek ni saya ambil dari salah sebuah bakery di Kota Sentosa, Kuching..tengah jenjalan tetiba saja mata terpaut pada benda merah menyala..sangat cantik.  Dengan selamba saya tangkap gambar guna handphone sambil tu tanya2 soalan cepu emas kat empunya bakeri tentang kek Angry Bird ni..
Apa-apa pon..saya memang tabik kat empunya bakery pasal dia yang buat kek ni..cayalah!!

2 ulasan:

  1. nmpk sedap jerrrr , ahahha , menarik sngt kek angry birds niey , ehehe

    BalasPadam
  2. TN,itu aising je lebih..ha..ha..bakery katakan..

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih