Kulit tart yang rangup

Bila dah ada acuan tart, kemain lagi awak..buat kulit tart yang rangup..sekali buat, nahhh!!bukan sebijik dua..hahahaaa!!!..puas hati,kan.. Untuk resepi kulit tart yang rangup dan sedap ni, klik sini..
Sesetengah orang panggil kulit tart ni sebagai shell atau crust..Sue Bee pon baru tau..heheheee...!!!
Kulit tart yang siap di bakar, perlu disejukkan pada suhu bilik sebelum disimpan dalam bekas kedap udara.  Letak dalam peti ais dan boleh digunakan pada bila-bila masa..

kulit tart
kulit tart

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Crispy lagi tu FMF..boleh buat byk2 pastu simpan dlm freezer lagi. keluarkan bila masa nak masak intinya

      Padam
  2. sedapnya la tart, saya ni setiap tahun kalau raya jer mesti beli tart untuk rumah mak, rumah mak mertua dan rumah sendiri. Tak pernah nak buat sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh DP try buat sekali..tart edisi raya tahun ni..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih