Kek Batik Marie



kek mudah

Percubaan kali pertama Sue Bee buat kek batik marie tak boleh nak dibanggakan sangat.  Entah la mana silapnya.  Begitu la kalau dah 100% mengikut resepi dari sumber yang ********..malas nak cakap. Resepi yang Sue Bee gunakan, tak kan keluar entry kat blog ni.  Kalau tak..nescaya la ramai yang gagal jugak mcm Sue Bee.  Berkemungkinan besar sukatan pada resepi itu ada yang tak betul. Kalau perhatikan pada foto, seperti tiada kekurangan (Cuma rupa batiknya agak tak kemas)..tapi pada rasa dan tekstur kek batik itu sendiri memang banyak kekurangan. Sedih pon ada jugak sebab layan rasa kecewa  ia tak sempurna seperti yang diharapkan..Tapi tak mengapa, len kali Sue Bee cuba lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih