Kat tempat anda, berapa semua agaknya??

Semuanya 5 cawan minuman panas, air kotak satu..2 cawan air milo, 2 cawan air kopi dan air kotak bunga..berjumlah RM6.90. Amacam? Berbaloi ke tak??

10 ulasan:

  1. wahhhh sangat murahhh tu Sue.. Lahad Datu semua mahal..terutama makanan..hairan sy ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye ke??..ni kira murah lah ni untuk minum 5 orang.

      Padam
  2. utk 5 org minum kan? mmg murah sgt la tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yupp..5 orang..2 org dewasa,3 kanak-kanak..

      Padam
  3. Murah! Kat tempat saya tak dapat air milo panas RM1.50. Air kotak tu pulak kira 'reasonable' lah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. jadi ni kira dalam kategori murah,ya..gitu.. :)

      Padam
  4. actually tak banyak beza dgn kedai kopi biasa di sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. gitu rupanya..ni semua bergantung pada kedai kopi itu sendiri,kan..

      Padam
  5. Kalau di kk. Milo panas ja sudah rm2. Dapat paling murah pun 1.50 tu kedai cincai nada aircond tu.. kalau yg ada aircond bagai.. nah.. maunya paling cincai 3.00

    BalasPadam
    Balasan
    1. fuyoo!!..mahal nya tu..yang kami minum tu cawan kecil..kalo gelas besar punya rm2.20 satu..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih