Lastik

Orang sezaman Sue Bee tentu kenal sangat dengan benda ni,kann..lebih lagi yang duduk kat kampung atau ladang sawit..hehee..Nak kata zaman kecik2 dulu lasak sangat tu tak da la..setakat pegang lastik tu memang ada. Niat nak lastik tupai kat tandan sawit tak penah tertunai pasal tupai tu lagi tangkas larinya..hahaa!!!..Padan muka daku..
Lastik yang kat foto ni bukan Sue Bee punya, ya... Yang ni hasil rampasan hubby dari budak sekolah..hadoiyaii..apa nak jadi??Pegi sekolah pon bawak lastik!?Dorang nak lastik apa sebenarnya?? Kawan?Cikgu?Cermin kereta?? Macam-macam ada...

4 ulasan:

  1. tak pandai main lastik...he he he...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihi...SB pon bukan nya reti sgt pon main..

      Padam
  2. Ni wajib ada dalam beg budak sekolah terutamanya yg tinggal di kampung. Tapi aku x pandai main lastik ni, tak kuat nak tarik getah plastik tu hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg betul Mia..mcm wajip pulak,kan..hahaaa...

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih