Murtabak Ayam Curry House

Salam Jumaat..penah tak pasang niat nak menebar roti canai kat dapur sendiri?? Hahaa!!..Soalan cepu emas dari Sue Bee..Mimpi siang hari lah daku nak buat,kan.  Hanya serahkan pada yang pakar saja la senang..
Sue Bee layan murtabak ayam Curry House sebelah Kuching Sentral sebentar tadi..memang sedap, tambahan kuah kari meletopp..nak gi sini lagi..hehe!!..

18 ulasan:

  1. hahaha ingatkan Sue Bee menebar sendiri roti canai tu.... memang meletoopp kalau tebar sendiri tu... Tengok kuah karinya pekat sue bee... tentu sedap kan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hujan lebat hari kalo SB tebar canai..hahaa!!kuahnya mmg pekat dan sgt PEDASs..

      Padam
  2. wowww...sangat menyelerakan itu roti canai sue... lama sdh ndak makan ni...weekend bi boleh lah lari pegi kedai mamak...haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni kedai indian muslim..canai mmg terbaik n jamin halal bha..

      Padam
  3. ok tiba2 farah rasa lapar SB...huwaaaa.... nak sikittttt....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi FW..mai la amik sepotong je tau..hehe

      Padam
  4. Balasan
    1. Murtabak ayam mengenyangkan..sampai ptg tak yah mkn.. :-)

      Padam
  5. Mudah saja sue.. saya bantai yg instant hihi

    BalasPadam
  6. sedapnya,...mintak dua potong SB.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahaaa..amik byk pon takpa FM..

      Padam
  7. La...ingatkan buat sendiri tadi hehe...Tp betul tu...yg susah susah dan leceh gini kita serahkan pd yg pakar ajelah hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha!!..payahnya daku nak menebar (jala ikan) canai, OKje..rasanya SB takkan berani nak cuba..

      Padam
  8. sedap nampaknyer sebabnyer nampak garing.. dan kuah dia tu pekat melekat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kari India Muslim memang pedas meletopp, CZ.murtabaknya garing kat tepian dan banyak isi ayam lagi..yummy

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih