Tongkeng Ayam Panggang

Tongkeng ayam panggang..pernah makan??.Kalo style goreng biasa jumpa..panggang pon selalu cuma jarang rasa tekak ni nak telan..hihihi...!!!.. BTW demam yang melanda dah semakin pulih.. :-)

12 ulasan:

  1. Aku makan juga tongkeng ayam ni tp mesti yang panggang je...:D

    BalasPadam
    Balasan
    1. gitu..ada rasa rempah tu yang sedap,kan..

      Padam
  2. wahhh...sedapppnya Sue... kamek sllu makan ni...tapi beli di pasar malam...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. nok di jual di pasar mlm selalunya panggang,kan..mmg sedap

      Padam
  3. aigoooo...akak ni...serious terliur okay....=) marvellous dink donk!...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam kenal Miya..heheee..kannn tongkeng ayam ni mmg sedappp...

      Padam
  4. okje ...OK jer....dua dua pun sedap jak hehe boleh jer telan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau goreng garing bersalut tepung tentu sedap, panggang pulak rasa rempah..dua2 memikat perut.. :)

      Padam
  5. mgkn ramai yg geli nk mkn kot..tp deqla mmg suka tongkeng ayam.. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dibersihkan ikut cara betul, mmg tak da nak digelikan..apapon..sedapnya sudah pasti

      Padam
  6. saya dapat telan dua2 style haha goreng baham, panggang lagila saya baham :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. bah kita gi makan kat gerai malam kota sentosa bt 7..sia banyak tongkeng panggang..wiihuuu!!.sidik nyaman..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih