Beri ku kekuatan..

Antara godaan yang membuak-buak, rasa ingin mencuba tapi  tiada kekuatan..kemain tajuk entry sempena hujung minggu dapur yang tak berasap..sobsobsob!!..Dimana Sue Bee nak cari keyakinan untuk membuat..tak perlu banyak, sebijik dah mencukupi..
macaron pinjam kejap dari encik google..esok kasi balik
Dah banyak kali tengok miss youtube tengok tutorial buat macaron..tapi belum ada keberanian dan kekuatan fizikal dan mental untuk mencuba..hadoii!!!.. Kes parah sangat dah ni..
kat mana nak cari macaron sebanyak ni?..

Bila tengok resepi dan tutorial kat youtube..cam senang jerrr..cam mudah jerrr..betul ke mudah buat macaroon ni?..
ooppsss!!!..yang ni tak boleh di telan, okey..
Selamat berhujung minggu..korang buat apa Sabtu dan Ahad ni?..

16 ulasan:

  1. Kakak tahu SB memang boleh buat punya
    Biasa SB kalau dah ada niat nak buat memang menjadi
    Kakak tunggu!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Belum cukup lagi,kak..tgh mengumpul ni..sobsobsob!!..

      Padam
  2. Nti sue buat..pastu share di blog..hehe..mesti jadi punya tu..:-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Entah la Atie..bila tgk balik tutorial buat tu,bersemangat tu mmg ada tapi tak yakin dpt ke buat..

      Padam
  3. Kaknoor pernah buat, oklah cuba tengok kat blog kak noor, mula nya susah tapi bila dua tiga kali kita buat taklah susah sangat pun Sue boleh kak noor rasa mesti ada kenyakinan maaa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq, Kak Noor..hari tu mmg ada Sb tengok benda sedap ni dalam blog akak..belum berani nak cuba buat lagi :(

      Padam
  4. Cuba saja la.. try n error smpai berjaya

    BalasPadam
  5. InsyaAllah u can do it la kak :)

    BalasPadam
  6. Yakin boleh.. tapi, jujur mummy sendiri belom yakin.. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. TQ Ann..masih belum yakin nak buat..nampak cam senang sebenarnya tidak..hhrrmm

      Padam
  7. Macam sedap je macaron ni. Tapi ramai kata kuih ni manis, tu yang kena pikir banyak kali kalau nak membuatnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haruslah dikurangkan sukatan gula tu..SB pon tak suka manis-manis..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih