Ole-ole dari Hong Kong

Salam sejahtera.  Entry lepas Renungan Itu , muka penat, pipi gebus dan tembam anak buah Sue Bee.  Dapat jugak ole-ole dari Hong Kong.. Suka sangat-sangat..Terima kasih banyak-banyak untuk SIL dan FIL..besar belanja korang beli ole-ole ni..
T-shirt dari Disney Land, Macau dan Hongkong

baju XSMALL tu khas untuk daku lerrr..
magnet esbok dan nail clipper..si bongsu awal booked nail clipper tu
wajib ada..pun aku punya..sedap wehh
Seronok bila dapat ole-ole..Kek Pisang tu bukan dari Hong Kong, okey..hihihi..buah tangan dari aport harus ada dan satu-satunya yang paling Sue Bee suka ialah Kek Pisang.  Daku buat kek pisang??..penah dan tak sedap..Sekian.

20 ulasan:

  1. comelnya Fridgemagnetic tu.. wahh SB pakai size Xsmall..ni mesti slim sangat

    BalasPadam
    Balasan
    1. hohoo..tau tak pa IF..segan daku..baju anok pon muat lagi kat badan..hadoiii!!..

      Padam
  2. Seronoknya SB dpt ole-ole dr Hong Kong,..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi FMF..yupp..mmg seronok..dpt lagi kek pisang yang sedap..

      Padam
  3. Keciknya rupa daku ni hehe....kalau okje harus xl hehe....tulah tempat yg diidamkan anakanda okje tu....entahkan sampai entahkan tidak huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Moga dimakbulkan hasrat anakanda OKje..daku tu saiz cekeding, tapi bab melantak tak macam orang xs pong..hahaa..

      Padam
  4. saya selalu masak kek pisang..masak sendiri boleh tabur2 coklat atas dia..kat kedai susah nak jumpa gitu..ekekek

    BalasPadam
    Balasan
    1. special tu, Diana..siap boleh tabur2 cokelat lagi..kirim sebijik,leh?..hihii..

      Padam
  5. amboi bestnya ole2 dari jauh ni..kita samalah pernah buat kek pisang tp tak sedap..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi PK..Ntah mana silapnya resepi tu..mmg bulat2 kita ikut tapi ada mcam yang tak betul..dan hasilnya..kek pisang tak sedap dah pon terhasil..

      Padam
  6. Bunda pun kalau teras nak makan kek pisang beli jer...tak rajin buat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi, Kak..SB nak sgt la buat kek pisang tapi tak sedap..

      Padam
  7. hong kong?alaaaaa,jeles jeles,nak ke sanaaaaaaaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. MO..SB lagi laaa..tapi dah dpt ole2,kira dah bagus dah tu..hehe

      Padam
  8. bestnyer dia. banyak laktu...
    tuler kenapa pulak der kek pisang kat HKni.. oh paham paha.m...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi, CZ..kek pisang KL tu..kalo org HK ada tak buat ekk?..hehehee..

      Padam
  9. Tak yah ker OVersea dah dapat barang dari oversea...sama macam saya juga Sue Bee ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. SB nak mimpi gi oberci pon tak berani, DP..tempat orang tu..kalo masih lam Malaysia, boleh gak pasang impian jenjalan

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih