Oyster Omelette Penang sedap sangat

Operasi jalan-jalan cari makan..mencari oyster omelette..jumpa jugak akhirnya, mana-mana jumpa kedai makan, kita rempuh masuk,okey..Sangat-sangat sedap wehh, tak leh nak cakap apa dah. Tu dia sekali duduk, dua pinggan di ordernya.. Gerai nya kat Lebuh Leith..nak Sue Bee kasi maps pon tak reti lagi ni sebab tempat orang,kan..hihiii..
Kalau gi Penang, tak sah kalau tak pekena Laksa Penang. Makkk aiii!!..tersangat lah sedap..kalau seminggu lah daku tinggal kat Penang, bila balik Kuching, boleh bertambah ke saiz L baju daku,tau,..
Dah licin..takda yang tinggal. Balik semula ke hotel pas tu keluar lagi mencari kedai makan..huehuehuee!!!..dasar biawak apa
alien kekenyangan..cam tu agak rupanya..hahaa!!gurau ekk



12 ulasan:

  1. amboi kak makan tak hengat yeee.. sodap tu kak.,. xpa tambah berat sikit janji laki sayang :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cian kan..akak kau yg cekeding ni ,liaya..hehee..

      Padam
  2. hamboiii sue bee..tadi memula tengok tajuk ingatkan nak kasi resepi..
    try la masak..nanti share cam biasa k..cam sedap je tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihi..sorry ya Zee..SB ingat nak mintak resepi tu kat makcik gerai tapi takut kang dibaling ngan pinggan la nanti..

      Padam
  3. Aku tak suka Laksa Penang. Don't know why. Haha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gitu..byk bhan campuran dlm sup nya,kan..SB ni jakun lah sikit dgn masakan negeri org..huehuehue!!..

      Padam
  4. laksa penang KA suka sgt.... doen nuffnangx2 yer

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq so much, KE..laksa penang sedap,tapi susah nak carik yg tersedap kat kch ni

      Padam
  5. Marah tau suku sakat Alien tengok tu nanti hehe...
    SB....tulah tu....ni kat pulau ke kat mana ni....masa gi Penang ritu...tak dapat pun makan laksa Penang...rasa terkilan betul

    BalasPadam
    Balasan
    1. alien tak reti nak marah,OKje..hihii..pendek katanya..kat penang ni mmg surga makanan untuk orang yg suka mkn mcm SB..laksa penang kat sana mmg sedap kalau ikut tekak SB ni..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih