Peminat Kopi tegar katanya..

Salam sejahtera..entry kedua selepas cuti sakan kat Penang. Daku minat minum kopi, sangat-sangat terharu kalau menghirup kopi pekat..sedap sangat. Sebagai peminat kopi pon, daku tak lah sanggup nak minum KOPI LUWAK..Katanya kopi ni adalah hasil 'kumbahan' haiwan yang telan bijik kopi ni. Nak tahu, kat sini Sue Bee cedok infonya..
suebee.readthisstory.net
iiyeeee...betul infonya tu. Sue Bee tak sanggup rasanya minum macam Pakcik Anthony Bourdain buat..Dia penah minum kopi luwak, sedap sangat katanya.. (errkkk)...
Ahahaa...yang ni bukan kopi luwak, okey... Ni espresso Hotel Mingood, daku sarapan kat sana tempohari..
Pemandangan Kuching dari atas. Kita guna Air Asia..so???..janji gi melancong, naik flight tambang murah bukan isu besar pong..hehehee...
Keciknya rasa diri bila tengok ke bawah..truly amazing..sekian


14 ulasan:

  1. Diam² pergi melancong ye.. nanti story ye...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi Kina..ni tgh story sikit2.kalo byk2 story kang org bowink la pulak..

      Padam
  2. perghhh mmg pekat melekat
    nureen x leh nk minum pekat2 sgt, cpt sakit kepala
    yg sedang2 jer ok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagus yg sedang2..nnt kalo dah melekat dgn kopi pekat mcm SB susah nak diubat..haha

      Padam
  3. Balasan
    1. Hi NN..bawa anak2 jln tempat org katakan..

      Padam
  4. zura bukan peminat kopi. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takpa..tak mengkopi, kita ngeteh saja pon okey gak..

      Padam
  5. sampai sekarang, saya belum pernah naik kapal terbang..huhuhu...mesti gayat

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg gayat jugak dan telinga rasa sakit sekejap..tak pa DP..esok2 murah rezeki, boleh lah jenjalan gi Sarawak

      Padam
  6. Apa salahnya naik Air Asia....itu bijak namanya hokay......hehe
    Nasib tak ternampak apa apa yg berasap kat ekor dia tu SB..huhu...
    okje suka gak minum kopi ni tp tak boleh pekat pekat

    BalasPadam
  7. Haaa..btul tu OKje..kalo nampak jugak..ntah la.mana nak lari??lama dah booked tiket tu..dari bulan Feb lagi.nak amik murah kan

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih