Renungan itu..

Ni merenung masa depan??ehh.. Tak laa..muka penat sebenarnya. Dok kluar masuk flight je anak buah Sue Bee sorang ni. Baru balik dari Hong Kong, masih kat LCCT..flight ke Kuching delay..Semoga selamat sampai..

16 ulasan:

  1. Balasan
    1. Ahaa..mmg tembamm..rasa nak picit saja kalo jimpa

      Padam
  2. Kepenatan tu sue bee.. pipi tembam pulak tu.. rasa nak cubit jer ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kann CH..kalah pipi daku yg cekeding ini..hihi

      Padam
  3. SERONOK G TRAVEL PON MUKA CM TU KER.. HEHE.. PENAT SANGTTT.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahaa..budak lagi tu..mmg penat ..

      Padam
  4. tajam renungan dia macam boleh tembus...ntah apa yang direnungkan tu kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. merenung masa depan,kot?..sampai tak sedar aunty amik gambar dia

      Padam
  5. geramnya tengok pipi dia...

    BalasPadam
  6. amboi bestnyer dia berjalan merata yerk...
    mata bulat pippi tembam yerk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. untung anak buah SB yang sorang ni..pipi dia ni mmg bulat berisi,tau..

      Padam
  7. Wah..berjalan2 ke Hong Kong..leh la jumpa Jackie Chan....pipi dia halus, mulus...

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak buah SB ni jenjalan gi HK bersama datuk nenek dan mommy daddy n auntie nya..pipi dia mmg gebusss..sbb blum tumbuh jerawat lagi..hihii

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih