Toys Museum Penang

Bukan setakat budak saja yang suka tengok mainan,tau..emak budak pon suka..hihii..
makan korang nanti,baru tau..sedapp
pakcik robot
hewwww!!..

ish ish..lebih kungfu ka ni?..hahaa!!!
serreeemmmm...

14 ulasan:

  1. falsya dh penah masuk time gie animun dulu..hehehe...seram pun ado jugak..;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada gak patung nya yang nampak seram tapi bebudak syiok la pulak tgk..

      Padam
  2. mmg menariklah kat sini... lagi2 utk budak2 mmg seronoklah depa yer

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg tak rugi bwk anak2 ke sini.bayaran masuk pun berbaloi

      Padam
  3. Balasan
    1. Anum mesti la dah pegi tempat ni,kann

      Padam
  4. ada review kata tempat ni takde apa..bolehlah setakat sekali pergi.tp sy tgok gambar mmg teruja sgt nak pergi tau.bawak Aiman mesti best..nama je dibesarkan dekat png..toy museum pun belum smp lagi tau SB..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagi SB,tempat ni mmg ada daya penarik tersendiri..seronok jugak tgk toys dari masa zaman kecik2 dulu ada terpamer kat sini..bawa anak2 mesti dorang suka..cuma satu je kurang..takda derai makan kat situ..hihi

      Padam
  5. nak jugak bawak ash ke sini, tapi tunggu dia besar sikit nanti...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haruslah..biar dia pandai jalan sikit,senang gi situ

      Padam
  6. Bila perginya ni SB.....tak cakap pun hehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe...OKje..tu baru je minggu lepas..hari senin tadi balik kch.lenkali SB sound awal2 kat OKje kalo gi snanjung..

      Padam
  7. eh, tmpt baru ke toy mesium ni, sbb tgk tmpt lama dh tutup, tp kat mana yerr tmpt baru dia?
    alahaii nureen dok png pon bleh tanya org luar plak yerr

    BalasPadam
    Balasan
    1. ayoyoo..rasanya ni bkn tempat baru lagi,Nureen..pasal ada jugak patungnya dan bersawang.kami pegi hari tu pon sesat sekejap..bangunan nya sebelah dengan sekolah Cina,agak tersorok dari pandangan jalan besar.simpang masuk nya pon sempit,berbatu..hhrrmmm...

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih