Acuan Biskut Murah

Tempohari ada kedai barangan dapur close down bankrap ntah. ..Ada lah jualan murah untuk barangan yang tinggal.  Sue Bee terlambat sikit saja hari tu. Mana-mana barangan yang lawa-lawa dah habis kena sapu. Akhirnya dapat jugak Sue Bee acuan biskut murah yang kat atas tu..harga RM3.20, lepas tu ada diskaun 40 sen.  Kira dapat jugak lah tambah koleksi acuan biskut murah Sue Bee kat dapur kali ni..heheheee...Ada kesah bila dapat acuan biskut murah??..kalau beli acuan biskut harga puluhan sekali pong, resepi takda..tak guna jugak la jawapnya.
kenak la ko menyenget indah woiii..
Selain dapat beli acuan biskut murah, daku dapat freeeee resepi lagi.  Jangan hengat resepi kat belakang packing camni tak boleh dipercayai ooiii!!!.. Tengok je nanti apa yang Sue Bee dapat buat dengan resepi  ni..Daku dah cuba dan hasilnya memang sedap. Bergantung pada gatal tangan anda untuk mempelbagaikan idea dalam menghasilkan biskut yang elok jadinya.  Sekian. 


12 ulasan:

  1. Wah murah sangat lah tu Sue Bee.. 40 sen jer.. banyak tak borong tu Sue Bee :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. elo CH..kedai tu dah tutup..SB lambat tahu tempohari

      Padam
  2. Murahh nya Sue.. klu dekat mo jugak membeli...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan Atie..geram tgk org lain dapat beli brgan dapur lawa2 awal lagi dari SB

      Padam
  3. Memang sesuai sangatlah dapat beli acuan kuih murah sebab dah nak puasa dah ni SB...Alah kalau tangan tu mmg pakar resepi tak sedap pun boleh jadi dan sedapkan SB

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihii..OKje, pakar tu tak la..hasil keras tangan yang boleh dimakan dan rasa sedap kat tekak sendiri je..

      Padam
  4. Wahhh. SB suka memasak ya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yuupp, Reen..mmg suka masak sebab suka makan..hihi

      Padam
  5. rajinnya la Sue Bee ni...saya bab membuat biskut ni lambat sikit nak membuatnya...sebab tak rajin nak membakarnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq, DP..mmg acara buat biskut ni leceh sikit..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih