Flowery Cookies

flower shaped cookies,flower biscuit
Salam sejahtera para pembaca dan blogger sekalian alam.  Sejak dapat resepi free dari acuan besikut murah, kemain lagi yerrr...munge munge la pulak kejadiannya..ayat apa ntah. Buat lah apa yang patut dengan resepi tu dik..Saja kongsi idea, sekian.
cookies,chocolate cookies


14 ulasan:

  1. Cantik plak flowery biscuits Sue Bee ni....buat utk raya ok ni kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh jugak tu AS..selamat mencuba,ya..

      Padam
  2. Wah dah ada biskut raya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. awal,kan Mia..posa nya blum lagi ni..hehee

      Padam
  3. cantik nya sue.. rasa pun mesti sedap tok... hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi Atie..actually resepinya sama jak iya cuma olahan lenlain sikit..

      Padam
  4. biskut comel2 gini budak2 memang suka ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. lagi ada coklat atas nya tu..mmg bebudak suka, Lieya

      Padam
  5. SB kalau buat biskut memang comel-comel dan cantik:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih banyak kak..idea mmg banyak cuma tangan ni keras sikit..

      Padam
  6. bilelah nak dpt wat cookies mcm SB..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Falsya ni mesti wanita berkarier,kan..susah nak cari masa terluang banyak2..

      Padam
  7. Balasan
    1. kalau ikut tekak SB, mmg la sedap, rangup sbb guna resepi tart..hihii..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih