Hari Berkabung Malaysia

Simple saja entry untuk hari Jumaat kali ni.. hari berkabung seluruh Malaysia.  Daku guna baju gelap hari ni..sebak, sedih segala ada dalam hati dan hanya tuhan saja yang tahu.  Dari pagi tadi keluar kejap ke pasar, memang ramai yang guna baju hitam.. Hanya ingin tahu dan melihat MUKA yang melancarkan serangan  ke atas MH17..hidup "mu" takkan ke mana kerana karma tetap karma..

8 ulasan:

  1. falsya pun pakai jubah hitam arinie..sedih sedih sedih sgt..;(

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagi ada perasaan sbg manusia normal, mmg sedih..

      Padam
  2. Memang sedih sue... suram jak jari ini... moga 'mereka' tenang di alam sana... yg bersalah tetap bersalah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi Atie..betul tu, itu yang kita doakan untuk semua mangsa

      Padam
  3. Sedih,...sebak tengok siaran live di TV tadi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu FMF..tak rasa air mata keluar

      Padam
  4. Memang sebak sangat hari ni kan...cammanalah kalau ahli keluarga kita yang dibawa pulang... T_T

    BalasPadam
    Balasan
    1. berat mata memandang, berat lagi bahu memikul

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih