Hiasan Mawar putih daripada fondant

Salam sejahtera..Kembali dengan projek fondant. Kali ni hiasan mawar putih.. Sue Bee guna kek yang padat bagi menampung berat fondant.  Kek span sama sekali tidak sesuai untuk hiasan fondant. 
Saiz kek yang Sue Bee  guna seperti di atas ialah 2 x 6inci. Manakala fondant marshmallow pula digunakan untuk hiasan..
resepi fondant
sesuai dijadikan sebagai hadiah
Untuk resepi kek dalam fondant, boleh rujuk SINI. Terima kasih.  Nak tengok kereta baru buatan Malaysia, boleh tengok SINI jugak.. Dah sebulan Sue Bee tak jenguk blog kengkawan..line dah pulih. Semangat berblog pon hilang kejap..Esok-esok okey lah tu. Sekian.

12 ulasan:

  1. cantik kek tu.. bukan semua pandai buat macam tu kan.. memang berseni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi Ros..begitulah hendaknya,kan..ada seni sikit

      Padam
  2. Balasan
    1. hi Falsya.. Seronok main ngan fondant..

      Padam
  3. cantikknya kek Sue... cute & comel.. makin kreatif skrg tok..tahniah..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi Atie..lamak sik jenguk ktk .kelak mek bejarah ke sia,k

      Padam
  4. Tadi mawar merah sekarang ni mawar putih......tetiba terasa nak nyanyi lagu Kau Mawarku........

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi OKje..tetiba jiwang la pulak pepetang ni,yer..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih