Kek lapis Cadbury

Salam sejahtera. Lagi entry tertunggak. Ni nak kongsi foto yang member hantar kat daku. Kek lapis Cadbury atau lebih dikenali sebagai kek lapis India..member tempah hari tu..dapat feedback yang bagus. Terima kasih banyak2 sebab order dari kita. Gunakan bahan  terbaik saja dalam menghasilkan kek lapis yang berkualiti. Memang tidak pernah menghampakan komen dari setiap member yang order kek lapis dari Sue Bee. Andai kata ada kekurangan, minta maaf banyak-banyak., ya.. Sekian.

4 ulasan:

  1. Mmg sedap ni ....tp tulah....sedap kalau tinggal makan SB. Kalau suh buat mesti tak selera sebab dah penat basuh bekas...

    Lain org yg mmg minat buat kek mcm awak kan SB

    BalasPadam
    Balasan
    1. penat buat kek lapis mmg paham bisa, OKje.tapi semangat nak makan kek lapis tu tetap ada..hihi

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih