Fondant, Aku dan Sesuatu..takda kaitan

Salam sejahtera. Rasa macam dah bertahun lah daku tak main uli fondant marshmallow..kenapa?. Main-main uli fondant ni lebih kurang macam main plastisin,jugak. Senang nak bentuk tapi bab nak buat tu ya ampun...daku dah hilang stamina. Hehhh!!.. nampak sangat dah TUA.. Ada juga member tanya, katanya nak tempah fondant marshmallow homemade. So sorry, sweetie.. daku tak da buat lagi fondant ni. Bila angin R datang pun, rasanya tak jugak daku buat. Sekian. Lepas ni daku nak gi selongkar majalah "Aku dan Sesuatu"..

6 ulasan:

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih