Ayam masak kicap serai

Salam sejahtera. Hari ni hari Rabu, cuaca cerah..awal pagi tadi hujan rahmat. Entry biasa biasa saja kali ni iaitu masak ayam kicap serai. Anak dara pon tau masak ni..hehe!.. Masakan ringkas ni tak perlu banyak bahan..ayam, kicap, serai, bawang putih dan sedikit halia. Aroma dari serai tu memang membuka selera..makan dengan nasik panas-panas lagi. Sekian dulu entry ayam masak kicap serai. Daku nak bawa si bongsu gi klinik, jumpa doktor..demam panas :(

10 ulasan:

  1. Sedap ni SB. Anak-anak kakak lauk apa pun janji masak kicap mereka suka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita masak lauk apa yang mereka suka, kan kak. SEronok tengok dorang berselera makan

      Padam
  2. sedap ni moga anak sue cpt sembuh ya...

    BalasPadam
  3. Sedapnya....
    Siannya...smoga anknya cpt sembuh.. Aminnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. TQ Ratu. moga begitulah yang SB harapkan

      Padam
  4. Balasan
    1. betul tu, Mia..satu keluarga boleh makan dan jimat masa lagi..tak perlu fikir masak lauk lain pada masa yang sama

      Padam
  5. Hallooo sue... apa khabar kitak??? rinduu kamek mau bertandang sini..datang2 lapar plak nengok ayam masak kicap tok..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sihat..baruk dtg bejarah blog sitoknya..lamak sik diat ngan n3 kitak juak..hehee!!..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih