Chocolate cookies ala ala chipsmore

Salam sejahtera. Dah jadi trend..asalkan biskut coklat, semua panggil chipsmore..minuman rasa coklat, milo la namanya walaupun tertera kat tin tu OVALTINE..heheee..wujud lagi ke ovaltine?. Mi segera jenama cili padi pon kita sebut megi. Ni daku share sikit foto chocolate cookies mudah..rangup nya tak payah nak cakap..sebab ada penggunaan baking powder kat situ. Untuk resepinya, next entry,k. Pagi ni sarapan dengan besikut ni jadilah..alas perut. Sekian.

8 ulasan:

  1. sedap biskut tok... sukaaa kami makan klu mcm ni... eh valtine?? lama kamek tak nampak itu... haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ovaltine glamer zaman 80-90an. Iya manis bergula gilak rasa nya..

      Padam
  2. SEDAP TU RESEPI BELUM MARI YA...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi PI.. esok entry resepinya kluar..

      Padam
  3. rajinnya membiskut pagi2...suka yan biskut nie :-))

    BalasPadam
    Balasan
    1. hi IA..buat nya semalam, pagi ni terus nggaapp..

      Padam
  4. 1 lg sy tambah...asal ubat gigi semua colgate...

    BalasPadam
    Balasan
    1. A ahh..betul2.. jenama memainkan peranan besar tu..asal ada foto senyum tunjuk gigi putih,kompom org kan ckp..iklan COLGATE ..hihi

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih