Elak tersilap..

Salam sejahtera. Tips mudah untuk elak tersilap bagi kek kat member..labelkan nama kek dan nama member yang tempah. Almaklumlah kan dah tua senja gini, kekadang perkara paling biasa dan mudah pon daku boleh tak hengatt. Tengok saja label kat kek-kek tu..hahahaa!!.. Lagi satu, warna kek lapis Sarawak ni semua lebih kurang sama..keliru apa. Yelah kek member tempah takkan sukati je kita nak belah tengok dalaman kek tu kan. Selesai sudah bab lapis melapis, kukus mengukus. Diharap member-member daku yang tempah dan dah dapat kek posto posto tu berpuas hati hendaknya. Andai kata ada terkurang apa, maaf kan daku. Anyway, komen dari torang amat dialu alukan..tak kesah la positif atau negatif, daku terima dengan seeloknya. Sekian.

22 ulasan:

  1. Balasan
    1. Hi,Arina. Kek lapis Sarawak haruslah dicuba.

      Padam
  2. wah hebat lah sue mengambil tempahan kek lapis ni yg rasa nya banyakkkkkkkkkkkkk lambat melapis selapis demi selapis kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iya kak Noor..lambat tak lambat kalo lapis satu satu..hihi

      Padam
  3. Sue ambik tempahan kek lapis... rajinnya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi makchaq..isi masa lapang katakann..

      Padam
  4. banyak tempahan...nak raya nanti mesti lagi banyak..selamat membaking..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup,Nohas. Rasanya raya nanti,SB cuti dari membaking :-)

      Padam
  5. Balasan
    1. Memang sedap NN. Cuba la buat satu

      Padam
  6. banyaknye tempahan ni mesti sedap kalau tak takkan membukit kek kukus yg SB buat....huhuhu....tak pernah buat kek lapis kukus selalu beli je...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi Mal..gitew la cetanya. Kek kukus dan kek lapis bakar yg SB buat

      Padam
  7. Bila buat dalam jumlah yang banyak memang kena tanda.. nak pulak rupa lebih kurang sama..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btul tu Aiza..kunen hijau hitam coklat semua ada..

      Padam
  8. kena betul2 sabar baru leh buat kek lapis...rajin melapis sb :-))

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni la terapi kesabaran yang,paling berkesan,yan..hihii!!..kalo tak da sabar,mmg tak jadi

      Padam
  9. mmg tak tahu kek apa selagi tak dipotong..hihi..kek lapis mmg cantik & rumit buatannya,,kalau ke kedai mmg rambang mata nk pilih...semua cantik & sedap!



    Singgah blogwalking...:)
    Nak tingkatkan metabolisme badan tak?jemput baca artikel ni:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/cinch-tea-bantu-anda-kurus.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg agak rumit jugak pembuatan kek lapis ni SS. Nantu SB jenguk blog awak ,k :-)

      Padam
  10. Okje ni kagum ngan awak SB.....rajin, pandai cari duit.....camne okje nak jadi rajin mcm awak ni agaknya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq,Okje. Sambil isi masa lapang tew sebenarnya

      Padam
    2. Tq,Okje. Sambil isi masa lapang tew sebenarnya

      Padam
  11. tengok kek lapaaaaaaaaaa teruss hehhee

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih