Surirumah mana ada cuti..

Salam sejahtera. Cuti Hari Pekerja..cuti hujung minggu dan cuti Wesak. Panjang cuti kau ye Makcik Jinap..hahahaa!!..ooppsss!!. Suri rumah macam daku ni, no cuti-cuti. Pejam mata tido baru rehat segala tangan dan kaki termasuk otak ni. 4 hari ni blog daku saja yang cuti, tak ber update. Bukan maknanya dapur tak berasap..bertambah tambah asap tu ada la sebab anak2 tiap masa gi korek dapur..kwang3x.. Sekian.

6 ulasan:

  1. kita ni mmg xder hari cuti kecuali dh tidur kan sue..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahaa..betul PI. Dapat bonus iaitu boleh duduk bila2 masa pon dah kira bagus

      Padam
  2. setuju sangat...tapi daku tengah bercuti SB :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat bercuti, Ann. Untung badan..hihi

      Padam
  3. Super women lh tu sue... respectt..mana ada cuti2 kan...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Super duper, Atie..selamat bercuti kitak

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih