Kek lapis peppermint coklat

Salam sejahtera. Mula la nak men"sawang"kan blog..berapa hari dah tak berupdate..lemau semacam. Boss, daku nak mintak cuti lagi, okey sik?..kihkihkih!!..toinkkk!! Amik ni, ada hati ko nak cuti. Tempahan kek lapis peppermint coklat kan dah i buat, dah hantar ke sinun, dah diterima dalam keadaan yang elok2..bole la boss..i nak cuti..no no no.. elehh..kedekut!.. Takda la sampai gitu skrip melalut takda kualiti dan bakat langsung la tuan punya dapur ni. Daripada daku berdrama sakan, elok gi angkat kaki ke dapur, masak bubur untuk makan malam. Kekadang menu nasi berlauk selalu sangat, rasa jemu dek non oii.. Sekian.

8 ulasan:

  1. nasi bubur pun sedap..tukar selera sekali sekala...perghh..banyaknya tempahan kek...good business..tak leh ambik cutiii..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekali sekala tukar selera. Nampak gaya gitula ,Nohas..no cuti2..hahaa!!..

      Padam
  2. sedapnya kek lapis sue....

    BalasPadam
  3. betul tu sesekali makan bubur nasi memang sedap SB

    BalasPadam
    Balasan
    1. tukar selera, Mal..masak bubur lagi senang

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih