Sarapan bersama Kurma Yusuf Taiyoob

Salam sejahtera. Sarapan ringan pagi ni, daku makan kurma. Yelaa..time ni saja la jumpa kurma melambak terjual kat mana-mana. Ni semua gara-gara si abang..dah berapa hari dia cakap nak makan kurma.."mama, macam mana rasa kurma?"..hint hint..bijak kau si abang..hahahaa!!. Malam tadi keluar gi supermarket emart Batu Kawa. Tengok saja kurma yang terjual kat pintu masuk supermarket, senyum lebar si abang ni. Layan sajalah.. berapa cukup?..Daku beli sekotak..hehe!!.. apapun, kurma madu Yusuf Taiyoob ni memang sedap. Sekian.

12 ulasan:

  1. KURMA YG LEMBUT SEDAP...BUAT SARAPAN PUN MENGENYANGKAN SEHARIAN...

    BalasPadam
    Balasan
    1. manis sedap tu yang buat kenyang,PI

      Padam
  2. Betul.. sambil buat kerja sambil makan tak sedar dah habis.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Packing kurma ni kecik..sikit saja dalam..hihii

      Padam
  3. kat rumah saya sepanjang tahun sentiasa ada kurma dalam petiais SB...kurma manis tapi tak memudaratkan dan bagos untuk kesihatan jugak sebab tinggi dengan serat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan, Mal. tapi kat sini time posa saja ada jual. Hari-hari biasa sukar nak cari

      Padam
  4. yan suka kurma oman..kurang manis..lembut...
    :-))

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang tu SB belum cuba lagi, Yan. Mesti sedap jugak

      Padam
  5. Dah jadi rutin Ros makan kurma sekarang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gitu..senang saja kan ama lrutin makan kurma ni.

      Padam
  6. kurma memang sedap..Yusuf taiyoob plak memang tak rare..popular seantero malaysia

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agaknya mcm mana rupa org yg bernama YT ni kan ,PK

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih