Serupa tapi tak sama

Salam sejahtera. Hijau tak hijau bijik mata..mana satu kek lumut, mana satu kek evergreen.. pepandai je agak kalo tersilap,..hihi.. Deria bau kena sensitip..hidung jangan tersumbat. Kek lapis dan kek kukus Sarawak ni bauan nya hampir sama. Teruma kasih banyak2 pada yang masih sudi jenguk blog bersawang daku. Sekian.

16 ulasan:

  1. yg kiri tu kek lumut, yg kanan tu kek evergreen...baunya sampai ke sini..ku suka hijau..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama hijau..sama bau lemak manis

      Padam
  2. berkenan betul dgn kek hijau sue ni...tengok pun teasa sedapnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sejuk biji mata tgk hijau cenggini, PI

      Padam
  3. sedappp.. kamek punya hubby balik sini hari tu bawa kek lapis Sarawak.. suka kamek makan... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sij sah mun balit dr swak sik meli kek lapus, bha Atie. Wajib iya..hihi

      Padam
  4. menggoda betul warnanya..mesti sedap ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Antara dua kek tu, kek lumut paling SB suka

      Padam
  5. kalau selsema tak dapat bau...:-))

    BalasPadam
    Balasan
    1. Habis selesema bau dapat ciym bau,kan yan

      Padam
  6. kek lumut!! ala sedapnya..
    kat sini susah nak cari

    BalasPadam
    Balasan
    1. Senang buat kek lumut ni,Jana. Try buat satu..

      Padam
  7. Tak lama lagi nak puasa dan raya...pengusaha kek serawak ni pasti lumayan dan masyuukk kan..

    Alhamdulillah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rezeki, kak.. kek lapis ni bukan tetiap hari kita makan,kan. :) Bila musim perayaan memang sangat laris jualan nya

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih