Komen panjang ala entry

Salam sejahtera. Kejam tak kejam..spam ke apa..daku tak tahu. Mana tak nya..semua dalam bahagian komen dalam blog daku ada benda macam ni..

Dalam seminggu ni, asyik mendelete menate ni saja dik oiii!!.. Hari ni padam, esok keluar balik benda yang sama tapi dalam komen  entry lain. Mau naik minyak je gajah dikerjakan nya.. Ibukkkk!!.. I padam selama-lamanya..okey.

18 ulasan:

  1. Hahaha...saya pon ada dapat SB kononnye bole dapat no toto yg tembus gituuu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni cuma sesuai untuk kaki nombor,Mal

      Padam
  2. kan..penat nak mendelete..bawak bersabarlah ye SB dibulan pose ni.haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. HAhaaa!! Dengan panas berdenting ni mau taknya cepat marah..takda la penat mendelete tu..kliklik saja

      Padam
  3. Alahai... Nak kena delete nampaknya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yupp RR..nampak gaya mcm tu la..

      Padam
  4. yan pun ada dapat sb.ula2 tu gigih juga delete..tapi makin delete makin banyak pula...grrrrrr

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu,yan..jadi ggggerrrraammm sikit pon ada..

      Padam
  5. Saya, biarkan saja. Letih layan spam ni. At least, adanya dia di sana, meriah juga counter komen kita he...he...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul juga tapi mcm menyesakkan mata pon ada

      Padam
  6. salam ramadhan, ibu puspita tuu rajinnya ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam ramadhan jugak 3lalat. rajin sungguh ibuk puspita taip satu2..panjang sungguh komen nya itieww

      Padam
  7. ialah sue ntah apa2 lah ...mujor juga kat blog kakak belum ada singgah lagi komen ibuk puspita yang rajin sngt tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekali kalo dia singgah,..haa, tak ter"delete" nnt, kak SI..

      Padam
  8. Balasan
    1. SB terima notify komen email ni dlm inbox,bkn junk email,dik

      Padam
  9. memang geram mcm ni kan, blog saya pun ada jg komen spam, orang jual obat..kdg2 nak tergelak juga..mcm2 obat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai obat hai obat,mari beli obat, kalau tak dapat, nanti melompat..lalalaa..sabo je Nohas

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih