Tetikus kesayangan..

Salam sejahtera dan selamat berhujung minggu. Cik ahkak no masak masak, nak memain ngan tetikus kesayangan hamba yang banyak menabur bakti. Benda ni ada masa dia merajuk. Hentak sekali dua barulah back to normal, boleh klikklik. Apa da kejam nya punya tuan. Sekian. 

15 ulasan:

  1. TETIKUS KESAYANGAN SUE YA...KAK NI ASYIK TUKAR TETIKUS JE WALAY SYG SGT

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sayang tak sayang tapi kalau dah rosak, kena jugak ganti baru, kak PI. Yang ni tetikus yang ke 2 SB

      Padam
  2. Dah kena tukar baru ru SB sekarang org dh tak pakai tetikis camtu.hehe tp dh namamya kesayangan kan..kok dihentak.hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tau tak pa PK.. ni lah boleh hantar gi muzium dahh

      Padam
  3. Cantek warna nya...biru,febret colour akak :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab kaler biru tu lah yang jadi kesayangan SB, kak SI.. kita geng!!

      Padam
  4. ahahha...kamek pun dok cadang mo tukar tetikus kamek..mcm indak bagus sdh.. hihi... ilang semangat mo berblog tetikus susah gerak.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tetikus kita pande ada jam expired dah, Atie..hahaaa!!

      Padam
  5. Comei color biru 'tikusnya'. Saya dah lama tak pakai tetikus... guna yang kat laptop tu je... senang... so, tak de la adegan ketuk2 tu.. heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. AA..ahh.. Penah gak SB cuba biasakan diri guna yg kat laptop, tapi tak leh nak ngam. Last2 sambung tetikus jugak

      Padam
  6. mouse suki dua ekor pun dah rosak..skrg tkade mouse baru lagi huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mau tak nya ada yang ke tiga ekor baru dapat buat keja ni, SS. Yang SB punya ni kira dah boleh masuk ICU..hahaaa!!

      Padam
  7. Cantiknya tetikus warna biru....Baru baru ni mak punya tetikus dah rosak weyh....jenuhlah menyelongkar tetikus lama dlm almari

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih