Sesekali jadi TARZAN

Salam sejahtera.  Sapa penah alami?. Cik ahkak la jawapnya. Yang ada anak, bebudak termasuk bapak budak..kalau maknya panggil panggil, sahut pon nak tak nak atau tak sahut langsung..ni yang mudah jadi TARZAN tak berhutan jawapnya. Lagi haru kalau suara bertukar mengalahkan ratu rock tanpa versi..hahahaaa!!.. Sabo jak lah wahai hati.  Sekian. ( Cik ahkak belum masak hari ni, dapo nak mintak cuti katanya)..

16 ulasan:

  1. Hahaha! Saya pun rajin aje jadi bini Tarzan, lagi-lagi di pagi hari. Macam pagi ni, bini Tarzan dan Tarzan tak sedar, makanya bila dah terjun tiruk tu, kita main jerit-jerit ajelah adjust pitching bagai!

    Malangnya, anak-anak Tarzan tak kisah pun... :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. alahaii..sabar ja laa kalau anak2 tarzan tak kisah dengar maknya panggil tak di sahut. Alarm jam kena adjust kasi nyaring lagi lepas ni

      Padam
  2. hihi..kecik2 dulu selalu jg mcm tu, buat senyap je bila mak panggil...tak baik kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya Nohas. Camni la rasanya mak-mak kita dedulu.

      Padam
  3. HEH..HEH..BETUL TU SUE IBU NI SESEKALI PERLU JADI TARZAN JUGA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tarzan zaman moden, kak PI..hihii..

      Padam
  4. Oh alahai SB, setiap hari pun memang tanpa disedari akak menjadi tarzan. Tak bolehlah duduk diam-diam, nanti semuanya tak bergerak! hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sesangat paham situasi tu kak KB. Pitching tinggi tapi cermin belum pecah bederai..hahaa!!

      Padam
  5. Itu biasa..mula2 lunak merdu jer suara mak..panggil x menyahut terus jd rimau siap ngn nama penuh panggil anak hahaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaa.. PG, itu salah satu situasi biasa SB alami..

      Padam
  6. Kaknoor pun selalu jugak jdi tarzan Sue
    Tapi pada cucu ni
    Bukan tarzan lagi rasa ya tpi mak tarzan hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah..ah.. anak2 kak Noor semua dah besar-besar. Kini alih ngan cucu pula..bila fikir balik rasa lucu, geram kejap semua ada

      Padam
  7. ahahhaha... skerg sdh jadi pd kamek sue.. siap jadik serigala jadian lagi... wakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iya bok sorang, Atie.. mun dah 2-3 orang, ya ampunnn..hahahaaa!!!..pengsan mak!

      Padam
  8. Saya saya..hahahaha..rasenye majoriti mak2 adalah tarzan..hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheee.. tau tak pa Falsya. Best tak jadi tarzan?..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih