Merindui saat itu..


Salam sejahtera.  Tuptupp cik ahkak timbul balik..ingatkan dah berpencen tetap dari berblogging.  Tajuk entry kemain, jiwang la sesangat.  Memang, memang cik ahkak merindui saat itu, buat kek lah oiii!!.. ingat buat apa?  Otak kunen..kehkehkeh!!.. Mungkin dah tiba agaknya saat itu untuk cik ahkak lupakan sejenak aktiviti baking kek lapis atau untuk selamanya?.. Ohh TIDAAKKKK!!!.. Terkesan jugak rasanya bila lama tak lapis-melapis kek Sarawak ni.  Katanya tak cukup masa.. habis tu boleh la pulak ada masa menaip entry ni.. Aaloloooo.. dik, masa taip entry ni, kita kat dapo tengah masak  pon boleh buat..nak melapis kek sekian masa diambil, bukan sekejap sejam dua.. hihiii!!... Okbye, sekian.

18 ulasan:

  1. Update la Sue Bee..tertunggu2 tau....

    BalasPadam
    Balasan
    1. coming soon, SA..tengah amik kekuatan sikit ni

      Padam
  2. Balasan
    1. heheee..yup NN..kejap kita gi pose lapis-lapis tu

      Padam
  3. Balasan
    1. Kan PH..kena cari masa yang terbaik untuk selit-selit aktiviti baking ni

      Padam
  4. tak sabar nak tunggu resepi menarik SB ni :D

    BalasPadam
  5. Nak sepotong kek lapis tu SB..
    Rindu jugak nak mkn kek SB ni :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup CH. gitu jugak rindunya SB nak buat kek lapis ni

      Padam
  6. Kalau saya merindui saat nak makan kek Sue Bee bukan nak membaking haha.... Membaking tak do dalam senarai. Lagi lagi kek yg berlapis lapis ni. Kek yg tak payah lapis pun malas haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saat baking tu la SB rindu nak makan..kehkehkehh..apatah lagi kalo tak baking. Ehh OKJe punya entry masak pon tampak lagi sedap, tau!!

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih