Jadi tabiat dah ke?..

Salam sejahtera. Hari ni cik ahkak coti, coti tak masak, gantung periuk kuali kat belakang badan .  Coti la sangat. Belek-belek gambar lama masa gi coti coti satu Sarawak , jumpa satu gambar ni.  Alahaiii, punya lah cantik pantai ni.  Dah jadi tabiat ke apa, asal gi pantai, amik gambar pantai dan laut. Ehh hellowww!!.. kita kat sini jauh dari pantai, ok!. Lain la kat tempat asal usul cik ahkak ni.  Pantainya memanjang dari hulu sampai kehilir.  Betul la tak tipu 78%.  Bila tengok gambar pantai dan laut macam ni, aman je rasa hati kan.  Belum lagi gi main pasir dan ombak pantai nya tu..hahaha!!.. Boleh tak balik rumah jadinya.  Entry pendek dan singkat ni saja yang cik ahkak boleh coretkan hari ini.  Sekian.

20 ulasan:

  1. MESTI SUE TERINGIN NK BERCUTI KE PANTAI YG INDAH LAGI TU..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu kak PI. Pantai dlm gambar atas tu mmg asli tak terusik dek pembangunan.

      Padam
  2. :-) Kan, kat sini jauh betul dari pantai...

    BalasPadam
  3. sangat cantik gambar pantai tu, cik ahkak! macam dalam poskad ajer akak tengok....

    Asal usul cik ahkak kat mana, yg dekat sangat dgn pantai tu...nak juga tahu ^_~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dasat gak skill kelaut cik ahkak amik gambar tu kak KB. Mcm poskad katanya. Heheheee.. Bila tiba hal belacan, SB selalu je sebut tempat tu.

      Padam
  4. Balasan
    1. Untung SB kejap je tu kak NN. Esok dah keja balik kekita.. Hihihiii..

      Padam
  5. View tepi pantai ni ada awan, langit..mmg cantik.Kalau yg xbw kamera atau lupa bw hp jer yg xsnap gambar camni kan SB

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aa..ahh. kita tau kita nak gi sukat pantai, mmg awal dah sedia nak snap gambar

      Padam
  6. Cantik pemandangan kat pantai. PH rindu kat pantai Batu Buruk di Terengganu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup, PH, mmg cantik. Pantai Batu Burok tu pun salah satu pantai tercantik di Msia jugak

      Padam
  7. dana pun suke ngn pantai kak... sbb tu suke kalau balik kg mertua, dpt main pasir dpt main pantai... dpt lepak tp pantai rasa nikmatnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan, Dana.. Angin sepoi sepoi lagi.. Lain la kalo musim tengkujuh.. Hihii

      Padam
  8. bila boleh gi sarawak lagi ni =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kedatangan ke bumi kenyalng sangat dialu alukan

      Padam
  9. Tempat kamek pun sik da pante. Mun pergi pante, excited nya bukan main gik.

    Entry terkini Mommy Muhaimin, http://lynk.my/q4z9

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aok eh. Mun mok agak rah pante, berjam juak driving iya..

      Padam
  10. Cantik pemandangan pantai tu Sue..
    Terasa nak apply cuti, jalan tepi pantai dan santai-santai 😁

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ambil cuti dan gi tgk pantai tu satu kepuasan tau..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih