Gula aising vs gula kastor kisar

Salam sejahtera.  Lain pula topik kali ni.  Gula aising vs gula kastor kisar... buat salutan donut.  Haaaa.. Mana satu pilihan anda?. Cik ahkak pastinya akan pilih gula aising.  Selalu kalo terjumpa yang jual kat tepi jalan,  cepat je tanya.. Gula aising ie gula kisar?..  Hamboii,  lebih lebih. Itu cerita dolu dolu okay.  Sekarang donat sendiri buat,  tahu citarasa tekak sendiri.. Hehehee.. Gula aising walaupun mahal sikit,  takpa lah kan untuk mamam sendiri jadi jangan berkira sangat.  Sekian.

10 ulasan:

  1. Balasan
    1. Citarasa memasingkan, Dana 😉

      Padam
  2. GULA KISAR KASAR SIKIT KAN SUE

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tgk berapa lama dikisar tu kak, tapi manis tersangat manis kalau dibandingkan dgn gula aising

      Padam
  3. Gula aising sebab did halus macam bedak gitu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aa..ahh. pastu kalo time makan donut tu sambip bercakap, tersembur pon mcm bedak 😂😂

      Padam
  4. Mana2 pun boleh la SB..anak2 saya donut mkn camtu jer hehee
    Nak senang icing sugar..tabur jer..xyah kisar dah kikii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan, PG. Biasanya donut segar dari dlm kuali, mkn gitu saja pon dah cukup sedap

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih