Main main ngan cik PITU

Salam sejahtera.  Hari ni cik ahkak cuti.. Bukan cuti tak masak,  tapi cuti tak tempek gambar masakan mudah.. wweerrkkkk!!.  Hasil dari main ngan cik PITU.  Alaa.. Apps je pong.. Hahahaaaa!!!  Bila tengok hasil dia,  rasa seperti kembali ke zaman dinasti Ching ke apa nama.  Rambut macam mak ponti panjang mengurai. Zaman tu ada ke orang guna cermin mata?.  Yang pastinya sekali tengok,  memang macam tuan punya dapur tak berasap. Mohon jangan muntah hijau.  Sekian

12 ulasan:

  1. CANTIK SGT WAJAH PITU TU SUE YG LUKIS YA PANDAI SUE

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi kak PI. SB tak reti nak lukis, tangan keras..

      Padam
  2. hahaha boleh buat hiburan juga main benda ni sebenarnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Main boleh tapi jgn sampai leka :)

      Padam
  3. wahhh cntiknya..nk jeles blh x?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aa..aaahh.. Sikit saja tau.. Hihi

      Padam
  4. Wah rupa sue seperti cik pitu ya...cantek nya.

    BalasPadam
  5. Wahhhh.....comelnya puan dapur. Dahlah comel, pandai buat kek pulak tu. Abang confirmlah sayang ketat ketat ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq, OKje. Comel tua tu.. Hahaaa!!!..

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih