Yang pasti, ianya sudah tiada..

Gone.. All gone nothing left.  Salam sejahtera. Tajuk kemain tapi takda apa pon yang sedih sangat.  Kek span cik ahkak yang pasti ianya dah tiada. Gone,  habis di makan. Takda tinggal. Yang tinggal cuma gambar.  Lepas ni ada gak alasan nak baking kek span.. heheheee!!!.  Hekk ellehhh.. Cik ahkak guna tepung optima je pon.  Lagi senang keja cik ahkak.  Satu paket 500 gm + 6 bijik telur gred A + 50ml air masak.  Pukul selama 8 -10 minit,  tuang dalam loyang 10 inci dah tu bakar ikot kesesuaian oven masing-masing.  Sekian.

6 ulasan:

  1. Kenapa la SA ni x pandai2 baking...asyik failed je..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita sama kapal gitu, SA. Masih belajar jugak ni

      Padam
  2. hmmmm sedapnya mkn pns2 kan...
    naper lah minat membaking kt dana nih selalu suam2 kuku je...
    tp tang nk mkn nya tu berkobar2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takpa Dana. SB ni sbb kekangan masa tu saja.. Huhu

      Padam
  3. Anak sebok suruh buat kek vanila SB....buat kek mcm pun ok jugak ek. Bahan pun tak berapa banyak. Cepat dan mudah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alaaaa.beli je kat bakeri. Hihii

      Padam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih