Sakit tangan dan hati berganda

Salam sejahtera.  Sakit tak?  Sakit nya tuh di sini hokayyy!!.. Sakit berganda ganda awak. Tangan dan hati ini. Ayat kemain,  geram tau awak.  Tengah bersemangat nak sembelih buah labu,  gini jadinya.  Bila pisau stuck kat tengah-tengah buah labu cenggini,  nak tarik tak dapat,  nak tekan sampai bawah pon tak dapat.  Eeiii,.. penah tak terbayang bila tengah-tengah dalam usaha keluarkan pisau tu,.. Zzaaappppp!!!.. Terhiris jari ke tangan putus 8... Tak sanggup cik ahkak nak bayangkan.  Mintaakk jauhkan dari perkara gini. Siapa yang penah alami,  mesti paham kan bagaimana rasanya bila benda macam ni berlaku.  Lastly alternatif paling berkesan,  cik ahkak ketuk ketuk pisau tu guna alu.. Hahahaaa!!.. Dapat jugak pisau tu di keluarkan dengan jayanya,  boleh lah cik ahkak julang piala lepas ni.  Sekian.

12 ulasan:

  1. hahahhaha... tulah lenkali kene pakai pisau besar skit kot kka...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahahahaa..kan kena gelak Dana sudah. Tu saja pisau paling besaq yang akak ada..

      Padam
  2. BERSEMANGAT NK MASAK LABU YA SUE..LABU TUA MMG AGAK SUSAH NK MEMBELAHNYA SUE

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup kak PI. Labu tu memang keras sesangat tapi bila dah di masak, sangat enak rasanya

      Padam
  3. Boleh bayangkan kepedihan tu.. labu tu klu masak lemak mmg sedap. Buat kuih pun sedap ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tau tak pa, Mia. Masak lemak, kuih dan bubur labu, alahai sedapnyaa

      Padam
  4. Salam singgah..
    biasalah tu..bunda selalu jadi camtu, nak pulak pisau tumpul..

    Camtu pakai chopping knife lebih bagus..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi, Bunda N.. Kan mmg betul la pisau tumpul kalo gitu

      Padam
  5. Labu ni memang payah nak hiris.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih