Harga dulu dan kini.


Salam sejahtera.  Lama tak update aktiviti baking cik ahkak.  Hari tu gi KKK India Street,  beli bahan utama kek iaitu butter.  Takda butter,  kek tak jadi ya, dik.  Kek kita buat bukan guna aiklio semata.. heheee!!..  Dalam dua tahun lepas, harga butter kegemaran cik ahkak ni,  Bakels harga nya RM49.00. Minggu lepas cik ahkak beli butter Bakels pertama untuk tahun ni.  Redha je tengok harga naik ke RM57.90 , malas cik ahkak nak urut dada sesak nak ooii.  Kalau serius bisness baking,  kena naik jugak harga kek biskut ya?.  Tapi yang suam kuku macam cik ahkak ni,  baik ko undur diri awal, k.. Kuikuikuii!!!.. Jiwa kena kental bila sampai ke bab barangan naik harga.  Pasrah dalam terpaksa.  Sekian.