Bunga T@h! Ayam?

Salam sejahtera. Kalau dah nama nya perempuan, tak sah kalau tak suka bunga. Tak kisah la bunga tahi ayam ke,  bunga kunyit ke boleh gak buat ulam.. Asalkan jangan jadi bunga dedap, okay.. 😂😂😂 Mendalam sungguh maksud tu.  Ni cik ahkak nak share gambar bunga yang baru nak di jadikan koleksi menyepahkan ruangan depan rumah.  Ke saja asal nampak kaler kaler bagai, jadilah. Rakan blogger yang SB kenal,  ramai jugak peminat bunga. Koleksi dorang lagi hebat.  Sekian. 

5 ulasan:

  1. lawa warna bunga ni ceria je. saya peminat bunga jgak, tapi tak pernah ada pokok bunga kat rumah. teringin jgak tapi risau tak terjaga. haha

    BalasPadam
  2. Alahai dah lama cari bunga tahi ayam ni untuk ditanam tapi tak berjumpa pulak, cantiknya macam2 jenis dan warna tu, beli dekat mana ye?

    BalasPadam
  3. Cantik warnanya. suka tengok :)

    BalasPadam
  4. Apasal entri sebelum ni tak boleh komen SB....
    Mak is nak beli Taufu lembut esok hahaha....

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih