Tempahan Biskut

tempahan biskut
Sebahagian dari foto biskut yang ditempah oleh teman-teman untuk Perayaan Gawai lepas.  Baru berkesempatan post foto-foto ni.. hehe!! Antara biskut yang menjadi kegemaran (dalam balang-balang) tu adalah Biskut Makmur, Biskut Ceri Cornflakes, Biskut Almond Cherry dan Biskut Arab.  Tak menang tangan dibuatnya pada masa tu.  Paling banyak dapat tempahan adalah Biskut Makmur..memang tak dapat dinafikan bila tiba musim perayaan, biskut Makmur grenti jadi pilihan ramai.  Terima kasih pada teman-teman yang telah membuat tempahan..



Yang ni pula kurang sebahagian dari tempahan kek untuk perayaan Gawai lepas..macam-macam ada..Sambutan dari teman-teman sungguh memberangsangkan dan terima kasih banyak-banyak yeerrr!!!.. Tapi yang bestnya teman-teman Sue Bee ni, dorang tak perlu tunggu musim perayaan baru nak order..Hari-hari biasa bila rasa nak makan kek lapis, grenti akan hubungi Sue Bee..caya lah korang!!