Lamanya tenggelam..

Salam sejahtera.  Lamanya tenggelam, timbul sekejap pun jadilah. Sian kat blog sekangkang kera cik ahkak. Lama terbiar,  bersawang jangan dikira.  Boleh dibuat kain tenun lagi.
Cik ahkak saja nak kongsi deretan kek yang biasa biasa saja ni.  Yang tu cik ahkak buat sempena Hari Gawai lepas.  Semuanya buat sendiri kecuali bekas kek tu yang kena beli.. Hahahaa.. Bukan apa,  cik ahkak saja nak bagi idea macamana nak hidang kek tanpa guna bekas yang kelass gitu. Bajet dik,  bekas kek ala ala roda impian mahal.  Jadi cik ahkak guna saja kontena Tupperware. Yang penting,  isi kandungan bekas tu sedap dan licin.  Siap top up lagi. Sekian.

9 ulasan:

  1. Balasan
    1. Hi Nohas. Selamat menjalankan ibadah puasa

      Padam
  2. Jamu mata tengok kek-kek SB :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kot kot ada idea nak buat kek apa utk raya ni, kan FMF

      Padam
  3. kita setuju, tak sia2 ahkak bagi idea bergeliga boleh buat batu cincin ni :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheheee.. Gitu lah idea yang seberapa ni AI.

      Padam
  4. cun jgk kan susun gitu... jimat tempat kan... tp menggoda isi nya kek lapis tuh... lahai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg menggoda isi kontena tu, Dana. 4/5 jenis kek boleh masuk tuh

      Padam
  5. Dah lama tak makan kek lapis..rasa rindu pulak..hihi

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini..terima kasih